Laurent DAILLEAU Az elektroakusztikus és improvizált zene színterének aktív szereplője.
Zenei pályafutását orgonistaként kezdte, thereminen* a 90-es évek óta játszik.
Olyan zeneszerzővel dolgozott együtt, mint Kasper T. Toeplitz, Christophe Havel, Atau Tanaka, Todor Todoroff, Stevie Wishart, Francis Faber, Riccardo Nova, Phil Von, Giuliano d’Angiolini…
Zeneszerzőként közreműködött színházi produkciókban, a nyolcvanas évek végén együtt dolgozott a francia koreográfussal, Michel Scweizerrel. A francia kulturális minisztérium megbízásából két művet komponált, ezek közül a zenekari darabját 2000-ben mutatták be. 2003-ban a San Francisco-i Modern Művészetek Múzeuma felkérésére vendégkurátorként dolgozott a "33 RPM/ Ten Hours of Sound from France" c. installáción, mely olyan zenészek munkáit mutatta be, akik az elmúlt ötven évben Franciaországban dolgoztak.

SSS
A Proxima Centauri kortárszenei együttes vendégművésze, 2001-től az Art Zoyd francia avantgárd csoport tagja.
Szóló performanszai mellett más művészekkel is együtt dolgozik. Ezek közül az utolsó projektje az S.S.S. / Sensor_Sonics_Sights, melyet Cècile Babiole (videó/szenzorok) és Atau Tanaka (BioMuse, számítógép) közreműködésével valósított meg.

Számos cd felvételt készített, olyan kiadványokon jelent meg mint a 33revpermi, 23five.
Első szóló albuma a Sonoris (2001) címet viseli.

* A theremint 1919-ben találta fel egy orosz fizikus, Lev Leon Termen (később Thereminre változtatta nevét). Amellett, hogy semmilyen más hangszerre nem hasonlít, abban is egyedülálló, hogy érintés nélkül lehet megszólaltatni. Testéből két antenna nyúlik ki – az egyik a hangmagasságot, a másik a hangerősséget befolyásolja. Úgy kell játszani rajta, hogy kezünket két fém antenna közelében mozgatjuk: az egyik a hang magasságát, a másik a hangerőt szabályozza. Az antennák két oszcillátor frekvenciáját változtatják. A hang egy rögzített s egy változtatható hangmagasság-oszcillátor közötti különbség felerősítése révén jön létre.

Laurent DAILLEAU honlapja